Aselel mehmel54 göğüslerin sağım yaptıktan sonra hala ağrıyorsa eline şişlik geliyorsa vakit kaybetme genel cerrahi ye git. Aynı sorunu yaşadım mastit oldum ilaç tedavisi ile 1 haftada geçti şükür
Aselel mehmel54 herseyi denemissin ben gibi vakit kaybetme Dr a git hemen ilaç tedavisi aynı zamanda bebeğini de emzirebiliyorsun ilacın yan etkisi yok geçiyor hemen.
Merveayazz mehmel54 garmastan pomad diye bir krem var eczaneden alıp onu sürebilirsin. Benimde çok kötü yara olmuştu ancak o krem geçirdi.
kucuk-kuzu mehmel54 bebeği emzirirken göğsün asla kuru olmasın ve ben sudokremle iyleştirmiştir zorla zor geçti mecbur aglayarak emzirdim
kuzey-21 mehmel54 ne kadar acısada emzirin yara olması geçer hemen emdikçe göğüsler çatlıyor ama hızlı toparlıyor ben bişey kullanmadım dişimi sıka sıka emzirdim biraz sabırlı olun mamayı azaltın hem mama hem meme devam ederseniz memeyi bırakıp mamaya dönebilir. Mamayı çok nadir takviye edin ama sabırlı olup emzirin emdikçe süt çoğalıyor
Cesevcan Silikon uç kullanın Bi deneyin. Hemde çok vakit kaybetmeden doktora gidin .göğüsler şakaya gelmiyor pat diye azalmaya başlıyor süt. Ben aksattim doktoru, epey azaldı sütüm