30 günlük olduk tam ilk hafta göğüs uçlarım çok yara olmuştu kanamıştı falan ama dayanabiliyordum ağlayarakta olsa emzirebiliyordum cuma günü hastaneye gittim eve gelirken mama aldım sarılığımız artmasın diye mama takviyesi yapacaktım az bir şey emzirdim denemek için mama verdim 3 4 saat uyudu sonrasında misafir geldiği için emziremedim yine mama verdim yine 3 4 saat uyuyunca göğüslerim doldu şişti taş gibi oldu resmen sonra birden bire yara olmaya başladı normal otururken bile acıyor emzirmeye çalışıyorum en fazla dayandığım 10 dk sagarak vermek istiyorum sagarken cok ağlıyor kızımla birlikte bende ağlıyorum lansinoh göğüs ucu kremi kullandım defalarca sağdım bosalttim tamamen falan ama olmadı geçmedi 2 gündür acı çekiyorum ne yapacağımı bilmiyorum bu sabah sütümü sağmak istediğimde de az geldi ilk defa sütüm mü çekiliyor ne oluyor anlamadım çok üzülüyorum 😞