luciferrr Bende de var maalesef… Bazi sabahlar cenem inanilmaz agrili uyaniyorum, hatta gun icinde de sıkıyorum dislerimi farketmeden hatt yazarken bile sıktığımı farkettim🙈 eger emzirmiyorsaniz botoks cok iyi geliyormus tedavi olarak bir de antidepresan. Ben de emzirmenin bitmesini bekliyorum botoks yaptirmaya kosacagim☺️ Gece yatmadan plak takabilirsiniz dislerinize ben bi ara takmistim cunku dis sikma disler icin de cok zararli.