4 aylık bur bebegim var. Bu 4 aya girdigimizden beri fazla konusmuyor yani ses cikarmiyor once ne guzel konustururnca konusurdu bu ay ise aglamaktan konusmuyor 😃 cunku surekli kucak istiyor vede eli surekli agzinda. Donme eylemi cok yok ama yatmak istemediginde kalcasini kaldirir ayagiyla kendini yitiyor. Cok sukur kafasini feln tutuyor goz takibi var . Sizin bu aylAr nasil geciyor normal mi bebegimin boyle davranmasi.