Haziran ayından bu yana 2. Çocuğumuzu istiyorum şu anlık olmadı kasın ayında covid geçirdim covid olduğumda normalde regl olmam gerekiyordu fakat 3 hafta günüm geçti ilaç vs kullanmadım nolur nolmaz dedim covidim negatif çıkınca test verdim gebe değilmişim sonra da adet oldum zaten bu ayda 9 gün geçti gene kesin gözüyle bakarken regl oldum bu hafta için kadın doğuma randevu aldım sizce bu sürenin bu kadar uzun olması normal mi