Merhaba anneler anne sütümün az old. Ve doğmadığını düşünüyorum günde 2 defa sabah vw gece aptamil veriyorum onun haricinde gün içinde hep emiyor ama doymuyor hep agluo hep huysuz. Ek gudaya ufaktan başlamak istiyorum kutu 0-4 aylik pürelermi yoksa nişastaya pekmez çal yedir diyorlar hafif olur diye. 4 Aylıkken neler verebilirim