Suleasya 4 ay 10 gün sonra .doktorum 1 seneye kadar olmayabilir demisti. Genelde sezeryan dogumlarda geç adet goruluyormus
Tugbaaada Ayazinannesi10 sizde baya geç olmussun uz bende 3 ay 10 günlügüz daha yok bakalım aslında çok rahatım böle ama artık düzene girsin istiyorum
Ayazinannesi10 Tugbaaada sizin için erken daha herhalde çok kafaniza takmayın ben takmadim hiç beklemediğim anda geldi zaten kişiden kişiye değişiyor