Kızlar yeni farkettimm bebegim gece gözü açık korkar gibi yapıyor resmen öh öh diye ses cıkartıyo beni görünce yapmıyo birde arada sırada böyle nefesi kesilir gibi bişey yapıyo yaşayan varmı normlamı bu durum bebegim küçük doğdu 37 haftalık doğdu 2kilo 350 doğdu sarılıktan 2 kilo oldu şimdi düzeldik 4,600 dük en son acaba birden kilo alınca nefes darlığı mı bşladı 🥺korkuyorum