Merhabalar hanımlar . Oğlum 3 ay 5 günlük 2 aydan beridir yüz üstü tutmaya çalışıyorum ama 1 dk bile sürmeden mızmızlanıyor . Kafasını yastığa gömüyor 1-2 kez bi kaldırıyor geri düşürüyor ama kucağımızdayken kafasını dik tutuyor . Yüzüstü durmasına nasıl çözüm bulabilirim . Deneyimli anneler bu konuda fikir verebilirmi?