Ummuscetinkaya her gün yumurta çerez süt ürünleri tüketiyorum. Ama bu zamana kadar böyle bi şikayetimiz yoktu rota aşısından 3 gün sonra oldu. Dün 2 kakasında fark ettim 3üncü kakada yoktu mesela şimdi 4ü bekliyorum duruma göre götürcem. Sulu ve gürültülü kaka durumu doğduğundan beri var ama normaldir anne sütü alan bebeğin kakası sulu olur dendi hep. Başka bi şikayetimiz yok