Yaren Merhaba bir hafta oldu sezeryan olalı hiç sarmadim çok zor geçtigi için şimdi yeni yeni kendime geliyorum karnım var biraz napmaliyim sizce korse işe yarıyor mu geç mi kaldım
Cgdmltr93 Yaren hayır tam zamanı. Korse takmalısın mutlaka. Güzel toparlıyor. Korse takamam dersen sıkı taytlar var toparlayıcı. Tayt giyebilirsin
Alya2308 Yaren Ben yazın doğum yaptım bi kere sarayım dedim bayılıyodum sıcaktan 😂 o yüzden fırsat bu fırsat sar gitsin bacım sıcacık işte ☺️