BalkizimBaloglum2 Başlıktaki gibi kizlar elektikler gitti poğaça yapmistim tepsi mayasi oluyordu pisirecektim tam neyapabilirim şimdi gelmezde akşama kadar cöpmü oldu 😪
Duyulurum BalkizimBaloglum2 illa ki gelir kış günü ne kadar süre gidebilir ki elektirik. Nerede yaşıyorsunuz?
Morvy BalkizimBaloglum2 yok niye çöp olsun üstünü örtüp buzdolabına koyun elektrik gelince koyarsınız fırına💁🏻♀️
Ayseege6156 BalkizimBaloglum2 hiç bişey olmuyor canım aynı şey başıma geldi korkma hatta daha güzel oluyor 😂
Duyulurum BalkizimBaloglum2 yaaa çalışma falan mı var? Bizim de gitti bugün 10 dk sonra falan geldi. Gelmeyeceğine eminseniz tepsiyle dondurucuya kaldırın. Donunca posetlersiniz. Ya da zaten elektrik gelmiş olur, çıkarır pisirirsiniz
Cgdmltr93 BalkizimBaloglum2 hiç bişe olmaz ne kadar mayalanırsa o kadar güzel olur. Dolaba bile koymaya gerek yok. Gelir 1-2 saate