Haftada 1 gun izini var eşimin guzel bir vakitgeçirelim diyoruz olmuyor sabah başlar aramaya akşama kadar susmaz eşimin tlfonu , kaynanam tek yaşıyor canı sıkıldımı arar birde hala mi uyuyorsunuz bitmedi bu rahatsızlık, sabah aradı kustu ikimizede gunaydın yazmadınız diye , inanirmisiniz bebekle iygilenmesine bile izin yok ya , tuvalette girse bile hesap sorar 🥺 ya artık baba oldu oglum rahat bırak ya , aylesiyle vakit geçirsin , eşim iki kez ceza yedi arabadan tlfonla goruşurken , şimdidir arıyor 🤦 anne bir izin ver traş oluyorum dedi o zmn çıkınca ara . Bu ara oglularını grubu var eşim cevap vermezse onun içinde arar hadi yaz gruba diye 🤦