1 haftadır kansızlık için şuruba başladık ve bugün farkettim dişlerinde siyah lekeler var ve çok.Jacknjil dış macunu ve fırçası sipariş verdim.Karbonatli suyla pamuğa batırıp sildim ama cikmadi😣çok üzgünüm ya mahvolcak çocuğumun disleri.Kan değerleri çok düşük kullanmam da gerekiyor bırakamam.Bu lekeler geçici mi fircaladikca geçer mi? Başına gelen var mı?