ANNEBALIIII Bebeğinizin odasında aksesuar olarak neler var? Daha doğrusu yatak dolap dışında🙈fikir olsun🌺❤️
BeniSahteSevme ANNEBALIIII bende yeni oda yapıyorum bebeğime 17 aylık şuan yatak aldım montessori ike adan şifonyer var ve duvara monteli kitaplık aldik şimdi masa sandalye hali stor çerçeveler oyuncak sepeti şeklinde ilerlicm tam bitmedi atmıyorum o yüzden 😃
Derinsart ANNEBALIIII kendim kapı süsü yaptım led taktım bide gökkusagı süsü var sifonyerin üstünde melek figürleri var cerceveler kitaplar var bide tüylü post halımız vardi emekliyor diye kaldırdım bide gökkusaklı yastıgıyla isim yastigimiz var
ANNEBALIIII Bugün oğlumun doğum günü ama amcası hastanede olduğu için kutlamayacağız. İçim biraz buruk. İnşallah amcası iyileşince güzel bir şeyler yapacağız🌼Ben de bir şeyler yapmak istedim yavrumun odaı için. Fikirlerinizi bekliyorum🌸🌺🌼
ANNEBALIIII BeniSahteSevme hayırlı olsun. Sağlıkla büyüsün inşallah. Kitaplığı nereden aldınız acaba. Az önce bayağı bi baktım. Aklıma yatan olmadı henüz🌸
BeniSahteSevme Derinsart led nasıl yaptınız acaba bende istiyorum ve nere ye detaylı resim atabilir mısınız acaba🤗
Zatilokumum Ayca77 işte neden seni bukadar sevdim belli yetenekli kadınları çok severim ✌️✌️✌️😘😘😘💕💕💕💕
Ayca77 BeniSahteSevme Allah vergisi😄😄 şaka bi yana karantina zamanı malzeme aldım sıkıntıdan baktım çizebiliyorum🤭 öyle devamı geldi canım, yaptım oldu 😁😁
BeniSahteSevme Ayca77 harikasın neye bakarak çizdin acaba kesinlikle allah vergisi eğitim bile almamışsın çünkü 🌸