Merhaba arkadaşlar, beş aylık kız çocuğum var ve geceleri çok uyanır oldu gaz sancısı olduğunu düşünüyorum ama hareket ettirince daha da çok ağlıyor sonra meme verince susuyor. Biz dördüncü ayımızdayken sadece bir kez kalkıyorduk geceleri ve ağlamadan karnını doyurup uykusuna devam ediyordu. Şimdi korkar oldum bi yerimi ağrıyor diye ama ağrısa devamlı olarak ağlar. Karnı bu kadar çabuk acıkıyor olabilir mi yada meme mi istiyor anlamıyorum sizler de yaşıyor musunuz böyle şeyler. Ben neler yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻🙏🏻