mervehilal Merhaba hanmlar. 1 ay 9 gunluk bebegim grip oldu abisinden kaptı şifayı ne yapmam gerekiyor bilmiyorum daha çok minik hapsırıyor burnu akıyor yardımcı olun lütfen.. :(
Teemo07 mervehilal bol bol burnunu açın, tıkanık kalmasın. Sanırım başka da yapacak bir şey yok şuan için.
Mjd1 mervehilal merhaba çok küçük ilac kullanamaz bol bol emzirin sürekli birde burnunu acın nemli kalmasını sağlayın birde kuzum grip olduğunda bunları yapmıştım doktoruma danışarak Allah’a sükür ilerlememişti burnunu açmak cok önemli