Ben önce emzirip sonra sallıyorum bağır çağır uyuyor kimse aaaa sallayıp çocuğu uyutmuyorsun bayıltıyorsun duyarı kasmasın herşeyi biliyorum uyumuyor gerçekten uykuya dalmada her zaman sıkıntılı bir çocuktu daldıktan sonra uyur sıkıntı yok, gece beslenmesini keseceğim bu hafta onunla başlamak gerekiyormuş ama nasıl olacak bilmiyorum o kadar edepsiz ağlıyor ki komşular sabah neden ağladı diyo☹️☹️☹️