BuseveMinigi aaa bende küçükken olmuştu. Annem soğan közleyip parmağıma sarmıştı. Zonklamasını alır diye. Gece öyle uyumuştum rahatlatmıştı hatırlıyorum ama tırnağımın düşmesini engelleyemedik. Kıpkırmızı olmuş, şişmişti. Vay bee, sene 99 falan..
Geçmiş olsun.