Nealakasivarrr bizde ateş belirtisiyle doktora gittik boğaz enfeksiyonu dediler. Antibiyotik verdiler ilk defa kullandık bunuda. 2,3 gün ateş bitti sonra döküntüler oldu. Döküntüler ilk göğse kasıklarda başlayıp sirtina yüzüne yayıldı. Ben antibiyotik yan etki yaptı zannetim ama değilmiş birşekilde sizin nasıl oldu