Kızlar 15 günlüğüz uykusunda ıhıldıyor hı falan diyor gazida yok emzirdikten sonra uğraşıyorum bazen çıkmıyor bazen çıkıyor ama rahat uyuyor öyle ağlama rahatsız olma gibi bir durum yok
İlla o ses çıkıyor hı ıhhh diye geriliyor gibi başka bir sıkıntısımı var acaba anlamadım