Ayseege6156 çocuğum 4.100 doğdu kilosu ayına göre hep öndeydi ama daha ek gıdaya başlamadan sadece anne sütüyle beslediğim bir dönem kilo alımı düşüktü . Doktorum mamaya başlatacaktı kilosu ayına göre iyi bile olsa düzenli olarak alması gereken kilo vardı onu alamıyordu. Demek istediğim fazla kilo alması değil yanlış anlaşılmasın ama fazla kiloyla doğup beslenme yetersizliğinden yada sağlık sorunundan kilo alamamasını söylüyorum. Gereksiz kilo postlarına bende sinirlenirim ama buradaki bebeğin kaç kilo doğduğunu bilmiyoruz