Ecemcansuc elektronik eşyalar birazda şans işi gerçi bazen cok marka pahalılar bile randuman vermiyor mesela benim süpürgem philips marathon annemde de aynısı vardı beğenip almıştım aynı modelini ama bendeki resmen cekim gücü cok cok düşük çıktı kaç kere servise verdik sorun yok diyip yolladılar yüksekte bi rakam ödemiştim süpürgeden soğudum fantom dik süpürge bile ondan daha kuvvetli cekiyor onunla idare ediyorum şuan 😂