Evrem06 Arkadaşlar merhaba acaba batman ya da Diyarbakır da iyi bir alerji doktoru öneriniz var mı? Paylaşırsanız çok memnun olurum 🙏
Evaaa Evrem06 Merhaba Eğitim Araştırma Hastanesin de Uzm Dr Şeyhan kutlu var. Diyarbakır Bower hastanesin de de Doc Dr Celal özcan var.
Minikkizinyolu Nurdane_nehir bir de eğitim araştırmada mı? Direkt randevu alınmıyor sanırım çocuk doktoru mu yolluyor süreç nasıl
Nurdane_nehir Minikkizinyolu bizim yumurta sarısı na alarjisi cıkmışti. Yumurta Yemedıgım halde devam ediyor Du. Doktor egzama olabilir devam eder kendiliğinden gecer demişti ama. Bir melhem verdı ondan sonra gectı cok şükür. Bizim ki 15 günlük ken. Başlamişti 6 ay lık olunca gectı
Evaaa Minikkizinyolu Merhaba, Şeyhan bey Batman Eğitim ve Araştırma hastanesinde. Çocuk doktoru sistemden kayıt açıyor sonrasında siz alerji bölümüne randevu alıyorsunuz.
Nurdane_nehir Minikkizinyolu kendiniz 182 den randevu alıyorsunuz cocuk alerji bölümüne. Doktor oyle bakıyor. Saten doktorun karşisinda bir oda var orda test ediyorlar sırtına damlalar damlatıyor. 15 dk bekliyor hangisi kızarırsa alerşi si beli oluyor bizimkinde 1 tane si kızardı oda yumurta sarısı cıktı
Minikkizinyolu Nurdane_nehir şeyhan kutlu bugün medicale geçmiş ☺️Randevu alamamıştım eğitim araştırmada sebebi buymuş medicale gideriz artık doğumumu da orda yapmıştım seviorum o hastaneyi