Busra2326 6 aylıkken taşındım. sadece kıyafetleri topladım. geri kalan herşey evden eve nakliye. taşındıktan sonra da 3 gün babamın evinde kaldık, kuzenim orda oğluma baktı. biz gündüzleri gelip kolileri açıp yıkayıp yerleştirdik. kabus gibiydi. yardımcı olacak birleri olmasına ve sağolsun eşim herşeyi yapmasına rağmen tükenmiştim.