Alpannesi11- 4 aylık bebeğim emerek uykuya geçiyor ve gece çok sık uyanıyor gündüz uykuları da çok kısa. Emerken poposu çok oynuyor gazi var gibi çıkarmaya çalışıyoruz bazen çıkmıyor. Çok yorucu olmaya başladı önerileriniz var mi ?