Üç ay altı günlük oğlum, gaz sancıları yavaş yavaş azalıyor gibi. Kendisini 45 derece kaldırıyor hatta kucağimda bazen oturur pozisyona geliyor kendiliğinden. Kucak istiyor ama ana kucağında da güzel duruyor. Mutfakta iş yaparken ana kucağına koyup yanıma alıyorum, kendi kendine sesler çıkarıyor ben de onunla konuşuyorum iş yaparken, sıkılmadan beni izliyor öyle şükür 🧿 Abisi çizgi film izlerken o da dikkatle izliyor, uzak tutmaya çalışıyorum ekrandan tabi ama baya bi ilgisi var