Almi4134 yarın tam 3 aylık oluyoruz. Günler emmeli ve kusmalı geçiyor. Gazlar azaldı gülücükler başladı. Bu yüzden mutluyuz. Gündüzleri doğru düzgün uyumuyor en fazla yarım saat. Geceleri uykusu fena değil ama saat 11-12 den önce uykuya geçmiyor sabahta saat 10 da uyanıyor gece 1 kere emmeye kalkıyor sabaha karşı. Çarşamba günü kontrolümüz var doktora soracağım. Oyun halısında zaman geçirmeyi seviyoruz. Ayaklarıyla piyano çalmayı seviyor. Oyuncakları tutmaya başladı ama çok uzun süreli değil kısa süreli. Tummy time yapıyoruz zeka kartları gösteriyoruz. Atak ne zaman başlıyor bilmiyorum ama kolik ve sabahtan akşama kadar ağladığı zamanları bildiğim için bana ataklar çok koymayacak. Bebeği biblo gibi sakin olanlar biraz zorlanabilir ama bana koymaz artık 😁