Sizlerde de böyle bir durum var mı? Her görüntülü aramada “Ah yavrum kaldın onun içinde garibim?” diyor bir de ağlamaklı 🤦🏻😄 oğlum 4.5 aylık içinde çok rahat mutfakta falan yanıma alıyorum içinde duruyor. Ama anneme göre beli bükük kalacakmış çocuğun. Sizler ne kadar süre kullandınız?