Nurikooo fast sistemi denen bir sey var kaldimi 2 saat sonra gecen eftler 🤣 yani ismi yanlis yazar havuza duser anca
Karsiya geçtiğinde asla bloke koyduramaz banka kendi kendine ne erken tedbiri ?? Ne diycek bu hesap dolandiriciymis musteri soyledi bloke koyalimmi ? bu is savcilik sonrasinda olabilir hadi iyimser olalim saf dolandiricilar vadeli acmis olsun bir de paraya oyle de bir dolandirici iyimserligimizi kullanalim 🤦🏼♀️
Bankadaki konumumu bilmeden nelerle ilgilendigimi bilmeden burda pozitif yorumlar adi altinda gerceklikten uzaklasmayin.
Savciliga gider islemler baslatilir karsi taraf bir ceza aldiginda bunu öder yazmisim olumsuzluk nerde ?
Olumsuz tek yorurum bankayi arayip islemi iptal ettirin diyen birine bunun mumkun olmadigini yazmak.
Onum disinda olumsuz tek yorumum yok tabiki de hakkini savunsun basvuru yapsin.surec uzun bu konu bankalik degil demek olumsuzluk degil.
Sizinle daha fazla yazismak istemiyorum cunku yazdigim dogru yorumu evirip cevirip farkli yerlere getirdiniz amacinizi hic anlamadim.
Acik acikta bankacilikta gisede olanin dahi bilecegi hatta hayatinda yanlis eft yapan birinin bile bilecegi sekilde basit dille yaziyorum.