Kızım grip oldugu için aşıya götürmedim bugün 6 ay 9 günluk oldu hala tam anlamiyla iyilesmedi öksürüyo azda burnu akiyo yarın aşıya götürsem mi kızlar ya aşı daha çok etkiler gibi bişey duymuştum ama bilemedim fikirlerinize talibim ha bide saglık ocagindan arayanda olmadı aşı zamanı geciyo diye ben arayıncada acmıyolar 🤦🏻♀️