20 aydır prima kullanıyoruz molfixe geçtim primadan sonra en çok kullanılan diye ama o kadar pişmanım ki açılmamış paket kaldı elimde çocuğumun resmen en dıştaki pantolon u eşpfmanı kokuyor prima da 12 saat altında kalsa gram koku olmazdı resmen özel bölgesini kokuttu bende sleepye geçeyim diyorum primaya göre çok uygun 2. De geliyor onu da direk slepy ile başlatayım diyorum cildi de hassas değil kızımın molfix pişik yapmadı önerilerinize ihtiyacım var