Kızlar ben normalde slepy/molfix 6 no kullanıyorum oğluma (13,5 aylık 12,5-13 kg civarı) sabaha karşı dışa taşma olayımız çok oluyor ve uykusu bölünüyor buradan bir arkadas 6 no büyük geliyor olabilir demişti acaba dedim bi 🤔
şimdide bebem natural sipariş verecem ancak 5 (11-18 kg) mi 6(15 kilo üstü) mı karar veremedim 🤷🏻♀️ Sizin fikirlere ihtiyacım var gerçektende acaba 6 büyük geldiği içinmi gece sızdırması yaşıyoruz ?