Ben blw yapmak istemedim 5 buçuk aylıkken emmeyi bıraktığı için ve mama almayı reddettiği için ek gıdaya başladık çorba püre şeklinde besleniyordu hep 8 aylıkken pütürlü vermeye başladım 9 aylıkken annenler gittik orda çocuğa eline ne geçtiyse vermeye başladılar bu sefer kendi yemeyi sevdi öğüre öğürw yemek yemeyi öğrendi korkuyordum sürekli boğulacak diye ama çok çabuk öğreniyorlar şimdi 12 aylık olcak kendi yiyor herşeyi önüne kokuyorum sadece çorba taezı ben içiriyorum köfte yapıyorum eline alıp yiyor mesela bazen bebek kendi seçiyor nasıl bekleneceğini sanırım