Merhaba 9 aylık bebegim var iki hafta önce hersey gayet güzeldi mamasını da yiyordu ek gıdayı da cok seviyordu. Şuanda ikisini de yemek istemiyor. Uyku esnasında da mama vereyim diyorum onu da almıyor. Bu durumla karşılasan varmı acaba düzeliyor mu yada doktora mı götürmeliyim. Kilosu 9800 bir ay öncede aynı kiloydu hiç kılo da almıyor ama baya hareketli meraklı uyku su düzenli. Sadece beslenme sıkıntımız var. Ne yapabilirim