Anakralice48 honeysmom çok erken canım 6. Aydan sonra iç dikişleri açarsın yapma sadece yürüyüş yap şuan
Winner Kızım 14 aylık daha gtmedi. Maalesef. Ne yapsam işe yaramadı. Yazın tişörtlerke ne yapacaz bilmiyorum hiç
Schahch honeysmom kendiliğinden gitti ben uykusuz kalınca kilo veririm bide oğlum hiç durmuyor akşam hiç uyumuyor hala da veriyorum
Irmakefe Kızlar sezaryan kendini altı aya toplar diyolar bide iki seneye göbek kendini anca toparliyomus zaten iki senede bile o uyuşukluk gecmiyoki belkide anca
Irmakefe Schahch benim zaten kilom var canım göbekten ziyade yok ben enzirmiyorum iki buçuk yasi gectik
Schahch Irmakefe hiç dert etme bence aman keske çocuklarımız sağlıklı olsunda kılo hiç dert etme verirsin zamanla bende ilk başta dert ettim sonra hic takmadım veriyorum artık taktikcq verilmiyor
Yica honeysmom valla ya gene gitti de öyle çok değil. Diyetisyene gittim diyetteydim sütümü azalttı onu da bıraktım 😃 sütten kesince artık diyorum
honeysmom Berilsmom46 bende öyleyim çok üzülünce direk kilo veriyorum, aman aman hep huzurlu olalımda kilo birşekşlde verilir.
Yusufmirza honeysmom valla canım fazla emzirmicem zaten aşırı bir sütüm de yok. Ve şuan psikolojim bozulmuş durumda yani. Hiç anne sütü almayan bebekler var. En azından ben emziriyorum 🤦🏻♀️
honeysmom Yusufmirza kendi fikriniz ama nacizane tavsiyem erken kesmeyin çünkü daha çok küçük ve sizin bir damla da olsa sütünüz çok önemli onun için.