Merhaba Arkadaşlar bebeğim 23 günlük özellikle geceleri bı anda çığlık atarak ağlamaya basliyo emziriyorum gazını çıkartıyorum yatağına koyuyorum yarım saat geçmeden tekrar ağlamaya basliyo sizdede oluyomu yada neden oluyo acaba?Bide bı tane memesinde beyaz uçuk gibi bişey çıkmış bı bilginiz varmı ?