Hanımlar ben tütsüyü seven, çok kullanan biriyim. Şu an bile evde 5-6 çeşit farklı aromalı tütsülerim var. Resmen tütsü koleksiyonu 😍 Tütsünğn evdeki kötü enerjiyi, kötü varlıkları, kötü kokuları vs uzaklaştırdığına inanıyorum. Bu yüzden arada tütsü yakıp evde tüm odalarda geziyorum ama bebek doğdu doğalı korkuyorum acaba bebekli ortamda tütsü kullanımı hakkında yorumlarınız nelerdir merak ediyorum kullanan var mı ? Mesela bebegin olmadığı odada kullansam dicem ama onun odasına da koku gidecek illa ki. Tütsülerimin çoğu hafif kokulara sahip bu arada. Var mı tütsü çılgını?