Merhaba sevgili anneler benim bebeğim 7 aylık olmak üzere, bu zamana kadar anne sütü ile geldik. İlk birkaç gün haricinde hiç biberon vs almadı. Artık işe başlayacağım bir süredir süt sağıp vermeye çalışıyoruz. Biberon, avent alıştırma bardağı ve kaşık denedik. Hiçbiriyle almıyor. Alıştırma bardağından su içen bebek süt olduğunu anlayınca dokunmuyor bile. Ben gelene kadar aç bekliyor evde. Benzer durumu yaşayan anneler varsa nasıl çözdünüz nasıl içirdiniz? Forumda aradım ama bulamadım. Şimdiden teşekkür ederim.