Gulcee12 Kızlar bebeğimde mama değişikliğine gideyim dedim kakasi sarı ve karınca yumurtladim gibi şeyler var mamayi kestim ama 3 gündür hala ayni acaba neden olur boyle bur sürü beyaz ufk inci gibi hareketli degiller
Mel62 Gulcee12 gülüm normal o. Korkma. Fazlasını sindiremediği için öyle. O ufak beyaz top kabarcıklarını daha çok göreceksin 😀🥰
Mel62 Gulcee12 hayır hayır. Etkilemez. Sonuçta bizde bazı şeyleri sindiremiyoruz ufakta olsa. Tedirgin olma. Normal bu durum her bebekte olur. Ben 10.aya kadar emzirdim öyle kaka yapıyordu. Sonra bıraktı memeyi mamaya geçtik hala aynı. Merak etme için rahat olsun