baloglusss valla bizim yaşadığımız şehirde sultan market zinciri var ordan almış ama sanırım trendyolda falan var bende toplu sipariş vermek istiyorum araştırıcam, 3. Paket oldu, bebeğim dişten dolayı ishal şu an onu bile sızdırmadı, daha önce zıbınların kasık kısmı hemen batardı bunda 0 resmen ben çok çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim 🤗kaka yapar yapmaz alırsam sorun yok ama uzun süre beklerse sırtından çıkabiliyo tabi, onu da bebeğimin hareketliliğine bağlıyorum bir saniye durmaz asla çok tepinince de sırtından çıkıyo doğal olarak 🤗 o her bezde oluyo ama