Günaydın. 17 aylık oğlumun düşmeyen ateşi vardı, antibiyotik kullanıyoruz Augmentin fort.
Oğlumda iki üç gündür geçmeyen bir pişik var. Geçiyor gibi oluyor ama geçmiyor. Bu ilaçtan olabilir mi? Yan etkilerinde mantar yazıyor, döküntü yazıyor, ilaçtan olduğunu düşündüm. Ve ilacı kestim 6 gündür veriyordum ama henüz bitmedi. Bu gece hiç uyumadı pişikten