Esraa-miros Kızlar menenjit aşısı yaptırıcam.kaçıncı ayda yaptırmam gerekiyo. Aranızda yaptıran var mı( aşının adı Menveo bu arada)
BirAlparslanAnnesi Esraa-miros doktorunuzun planlaması gerekiyor bunu herkes farklı aylarda yapıyo çünkü