Kızlar kızım 8 aylık geçen hafta cumartesi Dr. Kontrolü vardı. Kilosu 6300 çıktı. Boyu 65cm. Bebeğim doğdu doğalı asla mama almadı biberon bile emmedi. Hep beni emmek istiyor. Doktor az gördü haliyle kilosunu vitamin falan verdi. Nestlenin 200ml infasource diye mamasını verdi. Ama gel gelelim kızım içmiyo zaten ek gıdayı da iyi yemiyordu. Nasıl kilo alıcak bu çocuk. Böyle bizim gibi olanınız var mı. Hazırladığım herşey çöpe gidiyor çok üzülüyorum. Bu doktorun verdiği vitaminler de pahalı bide. Gerçekten çok üzülüyorum ve sinir oluyorum ya. Bu arada dişi çıkıyor alt ikisi çok belirgin üsttekiler de etini yırtmak üzere.