Zynpzmra Bebeğim 11 aylık ama genital bölgesinde mantar oluşmuş dedi doktor ama geçiremiyoruz ne yapabilirim yardımcı olurmusunuz
Canlarim41 Duyulurum Zynpzmra canesten vermişti ve yika guzel. Kurula biraz açık kalsın demişti 2gune gecti
Durukusunannesii Zynpzmra bizimde olmustu fito ve trosyd kremi karıştırıp sürdüm geçti 2 güne doktor vermisti bu arada