Kızlar 2 haftadır popusunda geçmeyen kızarıklık var pişik değil kırmızı kırmızı benekler oluyor sonra gidiyor yine geliyor doktora götürdük mantar olmuş tyrsod diye krem verdi bi faydasını göremedik evde hametan hamazing travazol dönüşümlü olarak kullanıyorum ilik suyla yıkıyorum da ama nafile başına gelen varmı