yuhibu1920 cok tatlı maşallah babası evde oldukca namaza götürsün bence ımamla faşan konustursun camiyı sevıyorsa demek kı ıcınde var bebegınızın Allah daim etsın bu vesıleyle yavaştan dib egıtımı de verırsınız yani tabi yasına uygun sekılde anlatırsınız kıtaplar var cok guzel