Oğlum 6 aylık oldu. Mamayla besleniyoruz doktorumuz 5. Ayda başlayabilirsin demişti. Bir buçuk aydan beri ek gıdayla savaşıyoruz. Ne verdiysem istemiyor direk öğürüyor ilk kaşıkta. Ne zaman başlayabilecez bilmiyorum. Hiç bir şekilde hiç bir verdiğimi kabul etmiyor. Bu durumu yaşayan anneler var mı sebebi nedir acaba 😞