Kızlar merhaba, bebeğim 4 aylık ve sağlık ocağı kan damlası başlattı. Kaka rengi değişti onu normal kabul ediyormuşuz kan olmadığı sürece ama bebeğimin kusmuğunda ufak ufak kan damlasının rengi var. Bu da normal mi acaba, başına gelen var mı? Bebeğim kusan bi bebek zaten ama kan damlasını da geri kusuyor gibi.