Sizde bu problem var mı 4 aylık oldu hala eldiven takıyoruz, yüzünü kaşıyarak çizikler içinde bırakıyor. Yüzünde egzema yok dedi doktor ama neden kaşıyor olabilir diye de bişey söylemedi bize. Sadece egzeması yok dedi. Ama inanılmaz kaşıyo ne yapmalıyım lütfen bilen yazsın 🙏